christ..



vaknade nyss. kollade på Patrik 1,5. funderar lite lätt på å gå å dränka mig i badkaret, typ.
go ångest idag. nykter so far.
ska ta mig ett bad å grejer å ta mig till herrhagen sen antar jag.

skulle ju tatuera mig idag. men för lite pengar kvar så det får bli senare i veckan när jag får mina cash. vetifan om jag har råd med det egetnligen men det är väl en prioriteringsfråga.

aja. förlåt.

avsky  vad jag gjort med mitt liv. ett sjukt dåligt val efter ett annat. grattiiiis.
måste sticka härifrån snart.

ja just det. ett rött hakkors pryder en vägg i hallen nu med. haha. ah. nä, det orkar jag inte ens ha ångest för. det var bara sjukt onödigt. men spelar roll. syns inte såmkt.. ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0