Falling in luuuuv! :)

Skor "Digit 2"

Skor "Ammo"

Dessa daaaarlings blir å beställa dirr när jag får cash igen, båda på rea dessutom.
dom svarta har jag spanat in i typ ett år snart så.. ^^

å dessa sweeties får jag fortsätta drömma å tråna efter.
blir ju inte å beställa skor från typ.. USA med en helvetes frakt å fullpris. ajaj.
men ngn får gärna sponsra det hela.. ^^
 WOMENS CHELSEA SE SHOES - DC Shoes WOMENS NET SHOES - DC Shoes WOMENS A250 SHOES - DC Shoes WOMENS JOURNAL SHOES - DC Shoes WOMEN'S CHASE SHOES - DC Shoes WOMENS PIXIE 4 SHOES - DC Shoes

Från DC Shoes. <3

ja ska väl erkännas att dom 2 paren i mitten är.. nästan lite väl mkt disco även för mig, haha!
men allt som är lila är ju automatiskt mitt. enbart en tidsfråga typ.
enda regeln som alla måste hålla sig till å som gäller över alla andra regler.
så slipper jag blanda ihop mina grejer med ngn annans med. Lila = mitt. Punkt. ^^
det gör allt bara mkt lättare liksom, så det är bara å gilla läget! Sweeeeet!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0