Memory Lane.



Kikar lite i gamla bloggen. Minnen. försöker hålla ångesten borta ikväll. det verkar inte bli så lätt, klockan är bara drygt 8, ååååh. Buy the ticket take the ride sa vi redan när vi tittade på alla fina hästar ute i sommarnatten.. ^^


jaa, det var sommarn 2008 det när man hade det bra med cash från den förbannade jordgubbsförsäjlningen, haha. ja det var väl lite halvvitt sådär. :P samma sommar som vi flummade på Arena å såg Promoe.  å när du följde med till sommarstugan å vi bara sooooftade i det sjyssta vädret. <3

jag kom å tänka på.. att tänk om vi bara hade vetat då. vad fan vi höll på å ge oss in i. hade vi låtit bli då, eller åtminstone agerat annorlunda? eller?

sen vart det ju Halloween med i gamla lägenheten. det nämner jag mest för min kickass-klänning. :)

det roliga är att jag sa tydligen disco redan då. inte lika mkt som idag men ändå. fan för nästan 1 å ett halvt år sen ju, där ser man, hehe..

Så såg man ju kanske lite annorlunda åt då med? typ sommaren 2008 å så.
Då hade man ju iofs ett ordentligt 7-4 jobb å rätt bra med pröjs ändå. fan att man blev av med det. egentligen.
då var det lugnt å städat förutom fest på helgerna, dock inte ens varje helg.
man hade ngt å se framemot iaf, efter en låååång arbetsvecka.
I miss that, a lot.


Det tkr jag vi rundar av med Powertrip. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0