repeat.



alltid lika gött när man tvivlar lite lätt på om det är en själv det är fel på egentligen.
håller på å falla tillbaka på gamla vanor alldeles för mkt, eller jag kanske aldrig ens la ner dom?

vet varken ut eller in.

missade samtal från snuten förut med när jag låg i badet.
men dom lär ju ringa igen så. orka!!!
jag ville ju inte alls ha det såhär. förlåtförlåtförlåt. men jag älskar dig för mkt för å se dig gå under, också.

ska packa en väska ngn dag i veckan å dra. vart vet jag inte riktigt än, beror ju lite på vart man kan sova med.
lutar mot skövde å runtomkring dock, känner ju mest folk där så.
fixar inte å vara kvar här när dom som ska ställa upp på en inte gör det.

möte imorn på ANA med. great. ngt å se framemot, suck.

jag vill bara krypa ihop under täcket å bli omhållen. faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0