SLeepy.



solen sken förbannat skönt när jag kom hem från stan.
tog en Sub med en kompis efter Ana mötet, fan vad gött det var, länge sen man käkade där. :)
mötet gick bra f.ö. dom tyckte att jag hade ett jävlar anamma i mig å att det skulle nog fixa sig för mig bara jag gav mig fan på't. å så brukar det ju faktiskt funka.
var så jävla trött bara när jag kom hem, sov knappt ngt inatt, drygt en timma kan jag tänka mig.

å Björn släpptes idag med, självfallet är allt mitt fel som vanligt. fine, jag orkar inte bry mig i det.
somnade typ på en gång efter jag kom hem, jävligt gött.


så när man vaknade var det såhär ljust, lite surt kanske men hey, det är säkert sol imorn med.. :)
hoppashoppas. måste säga  att jag har lärt mig å sova lugnt med tanke på att sminket å håret ser typ likadant ut som innan. ^^ dock inte så trevligt å somna med jeans på sig under täcket, bra jävla varmt å vakna i, usch.

imorn blir det å lösa lite saker med Björn antar jag, + betala räkningar å få allt sånt överstökat.
tvätta lite till å så, å på onsdag blir det kanske skövde. kan bli trevligt, får se hur mkt cash det blir över med. :/

åker hem till mamma över påsk med, hon kör tillbaka.
ska bli jävligt gött å träffa henne igen, även om hon redan typ ätit upp allt mitt påskgodis som vanligt, haha.
ska på ngn träning med hästen med, men det är bara 2-3 dagar. ska bli kul dock, kan behöva röra på mig lite ibland dessutom. :P

fortfarande sjukt seg, funderar på å slänga på en film å sova en stund till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0