Some more Sunshine. Finally.


Ptjaa. då var det fredag igen. shit alltså. ibland går dagarna fort.
får väl se vad det bär med sig idag, det gamla vanliga kanske?

Ligger å smygdoftar på mig själv lite, luktar fan nästintill oemotståndligt gott efter bodylotionen. ja jag får väl säga det själv eftersom ingen annan lär ju eh, våga.. gör det. Pineapple.  <3

fick fan i ordning nästan hela garderoben igår med, med lite assistans ofc. gud så jävla skönt å kunna hänga in allt nytt (å gammalt) istället för å låta det ligga i resväskan. nu kanske jag tillåmed kan bete mig lite vuxet å hänga upp tvätten från å med nu å inte strö mina kläder runt hela lägenheten. As if.

Shiiit är bra sugen på å dra ut redan nu egentligen, pilotbrilleväder ute ju! Fan nu kanske denna jävla snö börjar försvinna så småningom. vore verkligen. kanske får mig lite sol idag ändå om jag inte segar alltför mkt.
Blir nog å dra på sig den svarta sammetskavajen ikväll å ett par typhela jeans å gliiiida lite, haha.
Mm, var jävla skönt det är å känna att jag kan vara iaf lite spontant glad igen när det börjar bli ljusare.
Det värsta är bakom mig. eller ja, haha, vad fan, let's not jinx it now. ;)
å dessa jävla människor då som bara ligger över halva lägenheten å bara soooover. Ni missar ngt. :P
äh, ska väl antagligen också mysa ner mig i sängen en stund snart, men isf blir det film ist.

har väl halvlovat å röja lite i Bunkern idag med, får la se hur det blir med det eller om jag missar hela spektaklet. :)

hinner inte få cashen idag heller, men det går nog kanske ändå. Kmr på måndag eller tisdag så det är chill, så länge ngn försörjer mig med cigg å diverse. gärna lite mat så jag inte blir alltför gnällig.

woosh, sen ska man palla verkligen å göra sig i ordning igen alltså, lutar åt lockar idag igen om man inte blir oväntat kreativ. det händer ju ibland faktiskt, hehe. känner mig ovanligt energisk trots lite för lite sömn and such. sweeet! funderar lite lätt på å börja plugga den 15e. kanske inte vore helt dumt. 10 veckor bara isf så. ska försöka orka ägna mig mer åt skrivandet med.

You can kick med down, put you can't make me to give it all up and stay there. Hell yeaah.

igår kikade bland annat Katta (ja jag vägrar sluta stava det med K istället för C å th :P) förbi å gjorde livet lite bättre för oss vanliga dödliga. (haha, nejdå, skämt åsido, alla vet väl att jag inte ser på mig själv så.)
frågan var väl egentligen vem som egentligen var nöjdast över att hon var här.

Vicious kanske..? Hehe. 


Nu ska jag avnjuta mig en frukost bestående av kladdkaka å krusbärssaft. Life can be good rly sometimes. You just gotta make it good.

Edit: Så klart i den ultimata mysoutfiten bestående av guldfärgade pyjamasbrallor å ett lila (nähe?) Ed Hardy-linne. bara lite Ben & Jerrys som saknas typ. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0