≠ ENJOYtheRide ≠



JO. För nu är det nämligen såhär. att jag ska väl börja blogga igen!
Får se hur ofta det kmr bli å sånt, beroende på hur jag mår eller hinner.
Men vi håller ju såklart tummarna AS HELL, right? :)



Numero uno -

Kmr å bli ny design. å den får ta den lilla tid det tar eftersom det inte ligger på mig. ;)
eller jo, klart det kmr ligga på mig med, leta fram fiiine pics å fundera ut nåt schnuggt!


Numero dos -

JO! för nu är det fan ut med det gamla in med det nya. eller så.. joo, men med mkt, sånt
som redan har hänt sen i somras å hoppas på förändringar framöver också.
å det lär jag ju garanterat få. såååå tidskrävande att undvika det som ändå kommer ske.

Nothing EVER stays the same I've heard.
...but I'd still strongly disagree in many cases.






Just a small warning for ya'll.. 

-  We're gonna ROCK the living hell out of this "xperience"  -





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0