Fuck me!



Bloggen kmr ta tid å fixa till i denna fart. orkar inte bry mig just nu, för länge sen jag skrev.
Tappat bort min dagbok igen, skräll.-

I'm so so so damn confused.

Måendet går upp å ner som vanligt, ska väl börja äta Lithiumen snart så får vi se vad som sker med allt.. ?

Sitter i soffan med laptopen i knät å funderar på vad fan man ska göra av sitt liv.

Ser att jag gör samma val som tidigare som inte slutade bra, men nu har jag redan svängt in på den vägen så det känns som om jag inte kan stoppa det.
Kmr sluta som sist?
Fast jag vet att jag fuckar till det grymt mkt för mig själv. Whatever.

Idag har iaf vart en hyfsad dag. Har bara inte gjort ngt av den,
som vanligt.
Blir cp utan mina sömnmediciner!
Orkar ju inte göra ngt å får typ 3-4 timmars sömn per natt.

Christ vad jag märker att jag inte har skrivit på länge,
orden tar slut, that's a first..

har en jävla massa tankar å ångest i mig men det blir för personligt.-


Varför ska jag alltid göra mig själv illa?
Trasig, utnyttjad, smutsig.
..men det går inte å sluta peta på sår som bara nästan läkt. det svider ju så skönt.






....är det mitt fel att jag är så helvetes fuckad i skallen som jag är?
tar inget ansvar för det iaf. helst.


Kommentarer
Postat av: Anonym

försök o flytta utomlands.. genom plugg eller bara sälja allt o sticker, man klarar sig på nåt sätt och så kommer du må så mycket bättre i en ny miljö

2012-02-24 @ 17:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0